Vandaag voor 16:00 besteld, morgen in huis!

Hebt u een vraag? Bel ons op 0470336959

Retourbeleid

Return Policy & Service

Retourneren Met Autorisatie

Alle defecte koopwaar mogen binnen een periode van 30 dagen worden geretourneerd vanaf de originele aankoopdatum, mits het niet anders is aangegeven.
Deze voorwaarde van product dekking geldt niet voor zichtbaar beschadigde goederen, zoals een gebroken glas, gescheurde flex kabel etc.
Gsm Tech neemt grote zorg voor het controleren van de door u aangeschafte goederen en neemt strekkende maatregelen om ervoor te zorgen dat uw goederen op de veiligste manier kunnen worden ingepakt. Het vervoer van de goederen wordt, voor bestellingen onder de €2000-, door externe bedrijven verzorgd, inclusief maar niet gelimiteerd tot Post NL, B-post DHL.
Boven €2000-, zal Gsm Tech de onderdelen zelf bezorgen.

2.0 Defecte producten bij aflevering

Indien de koerier een beschadigd of geopend pakket bezorgd, dient deze te worden geweigerd, vervolgens dient u ons direct te contacteren.
Mocht u de goederen hebben geaccepteerd en de goederen zijn van binnen beschadigd of functioneren niet, dient u het binnen 3 werkdagen bij ons kenbaar te maken. Als de producten fysiek beschadigd of gebroken zijn dan dient de volgende informatie binnen de 3 werkdagen aan ons verstrekt te worden:
– foto’s van de voor en achterkant van het pakket
– foto’s van het voor, achter en zijkant van het beschadigde product zelf.

Verder is het van belang om te realiseren dat wij de producten in originele verpakking sturen. Tevens zullen op de producten plastieken materiaal aangebracht zijn om verschillende veiligheidsinstructies. Bij beschadigde producten bij afleveringen willen wij u verzoeken om de producten in de originele verpakking en plastieken materiaal te laten en dus ook zodanig aan ons te retourneren.
Mocht u niet voldoen aan uw meldplicht binnen de 3 dagen met de hierboven boven gestelde vereiste voorwaarden, dan zullen wij uw terugzending niet accepteren.
Producten die niet zichtbaar beschadigd zijn en mankementen, bijvoorbeeld aan de touchscreen vertonen zullen in overleg geretourneerd kunnen worden, mits de specifieke schade valt onder de fabrieksgarantie. Tevens zullen terugzendingen die in kapotte verpakking of plastieken zijn verhuld geweigerd worden.

2.1 Verkeerde bestelling gemaakt door de koper

GSM Tech is niet verantwoordelijk voor een foute bestelling van de klant. Wij kunnen ons wel inbeelden dat het weleens fout kan gaan met een bestelling. Om misbruik van onze tegemoetkoming te voorkomen vereisen wij dat de klant alle verzendkosten op zich neemt en een bedrag van €50,00 zal aangerekend worden aan de klant voor het controleren van de producten door ons en het her instellen hiervan in onze voorraad.
Het vorige geldt niet voor beschadigde items die teruggezonden zijn. Daarvoor dient u hoofdstuk 2.0 te raadplegen en de voorwaarden daarin vermeld te handhaven.

2.2 Klant ontvangt de verkeerde producten.

Mocht u de verkeerde producten ontvangen dan dient de ontvanger ons te verwittigen van de foute bestelling door ons een e-mail te sturen met de verwittiging, foto’s van het foute product, het factuurnummer. Wij zullen binnen 3 werkdagen de juiste producten naar u toezenden. De kosten voor de verzending en retour van de verkeerde producten zal Gsm Tech op zich nemen.

2.3 Voorwaarden voor terugbetalingen en omwisselingen van producten

– Alle producten die door de klant worden teruggezonden dienen zich in de originele conditie te bevinden, verpakt in originele verpakking. Dit houdt in dat de producten niet gebruikt mogen zijn en dat er geen enkele vorm van welke schade aanwezig mag zijn aan het product, verpakking en of plastieken materie.
– Alle producten die worden geretourneerd zonder dat dit vooraf afgestemd is, zullen worden geweigerd.
– Alle producten die zonder de Gsm Tech logo zijn geretourneerd worden niet geaccepteerd.

Mocht u vragen hebben dan nodigen wij u uit om contact met ons op te nemen.

info@gsmtech.be